1 -Ülkemizde ve dünyada yaşanan güncel olayları eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir. 2 -Antrenörlük Eğitimi alanında edindiği bilgileri anlatır, fiziksel ortamı, araç gereci, teknolojileri tanır ve kullanır. 3 -Antrenörlük Eğitimi ile ilgili karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır, kendini ve zamanı yönetir, öz eleştiri yapar. 4 -Antrenörlük Eğitimi alanında faaliyet gösteren örgütlerin gelişmelerini ve uygulamalarını takip eder, iş ortamında kullanır ve yorumlar. 5 -Alanı ile ilgili sorunları analiz eder, sorunların çözümünde farklı seçenekleri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir, çözüm önerileri geliştirir ve öz değerlendirme yapar. 6 -Mesleki bilgi, beceri ve yetkinliğini artırmak için kendi kendine öğrenir, kişisel ve mesleki olarak kendini sürekli geliştirir. 7 -Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 genel düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme. 8 -Alanının gerektirdiği düzeyde en az Avrupa Bilgisayar kullanma lisansı ileri düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. 9 -Antrenörlük Eğitimi Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder. 10 -Alanı ile ilgili sağlık, güvenlik ve risk değerlendirmesini yapar, alanındaki işleri yasalar ve mesleki standartlar çerçevesinde yapar, temel hak ve hürriyetleri gözetir, hizmet sunulan kişilerin özel hayatlarının mahremiyeti ve gizliliği konusunda yeterli bilince sahiptir, kişisel bakıma özen gösterir. 11 -Ekibinde yer alan personelin gelişimlerine yönelik bir proje çerçevesinde etkinlikleri planlar, bağımsız olarak yürütür ve yönetir. 12 -Antrenörlük Eğitimi Alanına özgü araştırma yöntemleri, yasal düzenlemeler, meslek standartları ile alanındaki ve yakın dallardaki önemli sorunlar ve alternatif çözüm yolları konusunda bilgi sahibidir. 13 -Antrenörlük Eğitimi Alanındaki ve yakın disiplinlerdeki kavramlar, kuramlar, ilkeler ve olgular ile hizmet verme süreçleri hakkında kapsamlı ve sistemli bilgi sahibidir. 14 -Antrenörlük Eğitimi ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini alanında bulunan ve bulunmayan kişilerle paylaşır. |